måndag 9 maj 2011
Aktiviteter vi haft på förskolan!
Det var nu ett tag sedan vi startade upp denna blogg, men har inte kommit igång med skrivandet, men nu har vi fått besked från de flesta föräldrar att vi får lägga ut bilder på deras barn. Vi har under vårterminen gjort en hel del aktiviteter bland annat firat Fettisdagen, åkt vårt eget vasalopp, firat Våffeldagen och haft påskfirande. Alla aktiviteter och firande av olika slag har uppskattats av barnen. Det har varit väldigt kul att se barnen prova på saker som de kanske inte tidigare har provat till exempel att åka skidor eller att äta en semla :). Bilder på dessa aktiviteter kommer vid ett senare tillfälle.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar